Afspraak maken

Er zijn verschillende manieren om antwoord te krijgen op uw vragen. U kunt uw vraag op het spreekuur rechtstreeks aan de arts of verpleegkundig specialist stellen. Sommige vragen kunnen ook telefonisch door uw zorgverlener of door de doktersassistenten worden beantwoord. Daarnaast is er de mogelijkheid om via het portaal een vraag direct aan uw zorgverlener of de assistente te stellen. Vragen via het portaal worden binnen 2-3 werkdagen beantwoord.

Via de computer

Via onze website kunt u online een afspraak bij ons maken en hoeft u de praktijk niet te bellen.

U kunt zich aanmelden door naar www.hasouburg.nl te gaan en dan te klikken op ‘Portaal’. U wordt dan automatisch doorgestuurd.

U logt dan in met uw DigiD. Zaken regelen voor uw kind? Log dan in met het DigiD van uw kind. Nog geen DigiD? Deze kunt u voor elke leeftijd aanvragen via https://www.digid.nl/digid-aanvragen-activeren/

Ook kunt u via het portaal een vraag stellen. Dat doet u via het “e-consult”. Deze vraag komt direct bij uw zorgverlener terecht en zal tussen de 2 en 3 werkdagen worden beantwoord.

Wegens de veiligheid en privacy kunnen medische vragen NIET via de mail worden gesteld.

Telefonisch

De doktersassistenten zijn dagelijks bereikbaar voor het maken van afspraken. Voor gezondheidsklachten die met spoed gezien moeten worden zal u altijd dezelfde dag nog een afspraak krijgen. Voor andere vragen kan het zijn dat u een aantal dagen moet wachten. De assistente zal u aan de telefoon een aantal vragen stellen om in te kunnen schatten of er sprake is van een spoedsituatie. Op veel gezondheidsvragen kan de assistente antwoord geven zodat u niet naar het spreekuur hoeft te komen.