Gastvrouw werkzaamheden
Sinds oktober 2024 worden onze patiënten verwelkomd op de praktijk door één van onze gastvrouwen. Onze gastvrouwen zijn niet medisch onderlegd, waardoor het maken van een afspraak aan de balie niet wenselijk is. Het maken van een afspraak kunt u telefonisch doen bij één van onze doktersassistenten of via uw Portaal.
De werkzaamheden die door onze gastvrouwen opgepakt worden, betreffen niet-medische werkzaamheden, zoals
- Het ontvangen en doorverwijzen van patiënten naar de wachtkamer of evt. spoedkamer bij spoedgeval (en indien nodig collega’s waarschuwen.)
- Het registreren van bezoekers (als ze zich melden, controleren in Promedico agenda)
- Aannemen patiënten brieven
- Het beantwoorden van niet-medische vragen van patiënten.
- Het uitvoeren van allerlei administratieve taken ten ondersteuning van het medische team
- Het verwerken van de fysieke post (inscannen en in postvakje leggen)
- Het maken van vervolgafspraken
- Urines aannemen en controleren op volledigheid gegevens